Lintopdrachten overslaan
Verdergaan naar hoofdinhoud

Titel

Getallen t/m 100

Vakkern

2. Rekenhandelingen

Vaksubkern

2.3 Getallen lezen, noteren en vergelijken

Tussendoel

Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven

Niveau

06

Omschrijving

Doelen die aan bod komen:
 - Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven
 - Getallen t/m 20 in volgorde leggen
 - De positie van getallen t/m 20 t.o.v. elkaar kennen a.d.h.v. een getallenlijn
 - Getallen t/m 40 herkennen, benoemen en schrijven
 - De tientallen t/m 100 herkennen, benoemen en schrijven
 - De positie van de tientallen t/m 100 op de getallenlijn t.o.v. elkaar
 - Getallen t/m 100 herkennen, benoemen en schrijven
 - De positie van de getallen t/m 100 op de getallenlijn t.o.v. elkaar

Kerndoel

2.De leerlingen leren rekenhandelingen uitvoeren voor het functioneren in alledaagse situaties.

Bijlagen

Gemaakt om 28-6-2013 15:38 door Allard Strijker
Laatst gewijzigd op 26-8-2013 10:26 door Allard Strijker
 

 Rekenboog leermiddelen

 
  
  
  
  
Document-id
  
Les 8 Hinkelspel met twee dobbelstenen (15 03 11).doc
  
1-10-2013 11:45Geen aanwezigheidsgegevensAllard StrijkerSLODOC-1-825Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven
Les 9 Getallenlijnspel tot en met 12 (15 03 11).doc
  
1-10-2013 11:45Geen aanwezigheidsgegevensAllard StrijkerSLODOC-1-833Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven
Les 8 Hinkelspel met twee dobbelstenen (15 03 11).pdf
  
23-8-2013 10:25Geen aanwezigheidsgegevensAllard StrijkerSLODOC-1-1544Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven
Les 9 Getallenlijnspel tot en met 12 (15 03 11).pdf
  
23-8-2013 10:25Geen aanwezigheidsgegevensAllard StrijkerSLODOC-1-1552Getallen t/m 20 herkennen, benoemen en schrijven